6. Amanida de bròcoli i poma [...la zona de confort]



Ahir vaig tenir una conversa amb un alumne que em va fer reflexionar. Aquest jove estudiant es troba en un procés de canvi de tècnica i portem ja uns mesos en un punt mort. Ahir em va exposar que es trobava desmotivat i que, segons ell, en el passat tenia una tècnica millor que li permetia gaudir de la interpretació.
Em va sorprendre veure la seva percepció idealitzada del passat i la seva visió pessimista del present.

Tal com jo ho veig, és molt millor estar a disgust en el camí del canvi que estar a gust en la seguretat dels vells hàbits, dins de la nostra zona de confort. Tot allò que ens crea una incomoditat, per més que ens incomodi, no és més que una oportunitat per canviar.
Potser, com deia Anatole France, la raó és que "Tots els canvis, fins i tot els més desitjats, produeixen malenconia" o simplement que no som capaços de veure el nostre potencial per a canviar les coses.

Sigui com sigui, ell és el meu mirall i no em queda més que preguntar-me "En què no estic jo disposada a canviar?

El que sí que és un canvi és aquesta amanida de bròcoli i poma, una amanida d'hivern, sense enciam i amb un munt de sabors i noves textures.

Ingredients
Un bròcoli (només les flors)
* Mitja poma
Una pastanaga
Una ceba tendra gran
Panses de Corint (opcional)
Per a la salsa cliqueu aquest enllaç


Preparació
1. A la base posem el bròcoli, només la part de les flors. Reservem els tronquets i les fulles per a un altre plat
2. 
Tallem la poma a llesques fines i petites. A mi m'agrada més amb poma verda i dura.
3. Fem encenalls de pastanaga amb l'ajut d'un pelador.
4. Tallem la ceba ben petita i la col·loquem al cim.
5. Finalment hi afegim les panses, si en posem.
6. Amanim amb la salsa de mostassa i llimona

Consells
És millor conservar un tacte cruixent, per tant no l'amanim fins al moment de menjar, servim la salsa a part. 

Dietes
Aquesta recepta és compatible amb:
Dieta alcalina
Dieta amucosa (SCDA)
Dieta paleo 
Dieta vegetariana
Dieta vegana
Sense gluten
Sense lactosa
Whole 30

Enllaços
Como salir de tu zona de confort
https://psicologiaymente.net/coach/salir-zona-de-confort-claves#!
3 aspectos positivos de la inestabilidad
https://www.enriccorberainstitute.com/blog/3-aspectos-positivos-de-la-inestabilidad?platform=hootsuite

També et pot interessar:

............